Uncategorized

Sillad, koopad ja puumajad

Eelmine kuu sai ette võetud suhteliselt spontaane lõuna-eesti tripp. Tekkis lihtsalt tahe suurest linnast eemale saada linnast paariks päevaks. Nii sündiski idee ja teostus mis toimus kõik nädala ajaga.  Majutuse organiseerisin ma Airbnb kaudu, minu suureks üllatuseks oli ka Eestis palju huvitavat seal lehel pakkuda.
Start oli Tartust ja sealt edasi sõitsime läbi erinevatest kohtadest. Esimesel päeval külastasine juba Meenikuno raba, mille lähedal oli ka esimene armas metsamajake.
Järgmisel päeval seiklesime mööda Lõuna-Eesti maastiku, käisime Taevaskojas ja paljudes vaatetornides, mille nimesid ma täpselt ei mäleta aga tean, et sai korralikult treppide pidi turnitud nii, et jalalihased valutasid hommikul päris korralikult. Selle öö veetsime me kõige nunnumas majakeses ever! Esmakordne kogemus ööbida puumajas, mille otsa saamine oli omajagu paras katsumus aga see koht oli nii mõnusa vibega, et see oli igatepidi väärt kõike seda turnimist.
Kolmas päev sai vallutatud veel natuke maastiku ja vaatetorne ja muidugi kui juba olime nii lähedal Läti piirile siis pidime kurikuulsat alko1000’t ka külastama ja natuke oma baarikappi täiendama.

Igatepidi oli elumõnus seiklus ja sellised spontaansed reisid annavad hullult motivatsiooni juurde ja lasevad ajul puhata kõigest sellest jamast mis siin maailmas toimub.