Fotograafia,  Reisimine

Imeline Küpros

Viimaste nädalate jooksul on olnud nii kiire, et polegi siia blogisse jõudnud. Lõpuks võtsin asja kätte ja leidsin aega, et natuke juttu puhuda Küprose reisi kohta, kus käisin umbes kuu aega tagasi.
Mis siis teile sellest imelisest kohast rääkida ?
Ma võiksin teha sellise detailse, igat päeva kirjeldava postituse, kuid otsustasin vastupidiselt ja lähen hoopis seda teed, et jagan lihtsalt toredaid momente ja pilte reisist.
Alustame siis sellest, et temperatuur oli selline mõnus Eesti suvi, kasse oli igal pool niiii palju, visake pilk peale mu eelmisele postitusele:Link
Hea soovitus kõigile, kes mõtlevad Küprosele minna – rentige kohe alguses endale auto. See teeb kogu reisi palju huvitavamaks, eriti kui minna hooajavälisel ajal, kui kuurortid pole veel avatud.
Igastahes, me rändasime palju ringi, nagu ikka väga palju. Trippisime ainult alal, mis kuulub Küprosele (Lõuna Küpros), sest reisile minnes avastasin, et oih, mu pass on aegunud, ei saagi minna Türgi poolele Küprose põhjapool. See, et me Türgi poolele ei saanud minna polnud suur kaotus, kuna kõik need ilusad kohad, mis ma olin välja otsinud, asusid just lõuna Küprosel.
Esimesed päevad veetsime enamasti aega Paphoses ja selle lähiümbruses, käies linnas ja lähedal asuvates looduskohtades. Põhimõtteliselt 2. päeval me juba sõitsime järgmise ööbimiskoha poole, mis asus Nicosia ligidal (Küprose pealinn). Enne kui sinnakanti jõudsime, käisime mägedes – Mount Olymposel ja Troodose linnas, kus oli isegi veel lumi maas ja väljas null kraadi. Teed olid parajalt kitsad ja vaated olid imelised, aga see peatus oli kiire, et ikka edasi sõita.
Nicosia oli minu arust ausalt öeldes kõige igavam linn, kus me käisime. Vähemalt ei näinud seal üldse midagi sellist ulmeilusat nagu nt Paphoses suutsime leida. Seal oli küll niiöelda Türgi ja Küprose piiripunkt, kuid muidu tundus täiesti harilik linn.
Kõige paremad olid ikka need imelised looduskaunid kohad, mis said peale Nicosia linnapäeva ette võetud. Järgnevatel päevadel rändasime mööda pea kõiki lõuna Küprose rannikuid, külastasime Larnaca ja Limassoli linna ning lõpuks jõudsime tagasi Paphosesse. Seal jõudsime veel teha tiiru kohalikus loomaaias, kus mul sai täidetud üks suur unistus – sain kaelkirjakut toita ja talle pai teha. 🙂
Pildid ei pruugi olla õiges järjestuses, seega ma vabandan !
Tombs of the Kings
vesi oli ulme külm ja mu nägu lihtsalt tase !
 Sõitmine mägede poole
(Baths of Aphrodite – Most underwhelming sight)