Fotograafia,  Reisimine

Egiptuse seiklused ja värki

Kes mind instas jägivad on võib-olla kursis, et käisin nädal tagasi Egiptuses. See oli kind of viimase hetke idee, kind of natuke aega planeeritud. Reis sai ikkagi veebruaris alles broneeritud. See aeg kui ma reisi plaanisin, ei olnud see koroona hirm ja paanika Euroopas nii suur. Isegi siis kui me läksime, ei olnud mingit reisikeeldu ega mingit paanikat. Igastahes, tulin siiski oma reisimuljeid jagama. 😀

Reis algas iseenesest suht hästi – ilm oli mõnus ja soe, vähemalt esimestel päevadel. Lennujaamas saime korraliku kontrolli osaliseks, mõõdeti temperatuuri ja oli vaja täita pabereid – no arusaadav. Hotelliks oli meil Long Beach Resort Hurghada, mis oli okei hotell. Ei midagi väga fancyt, selline keskmine.

Esimene actual päev, kus me ei olnud just riiki saabunud, suutsime omale leida snorgeldamise tuuri ja no ausalt, see oli ikka imeline! Need korallid, see sinine meri ja oeh need ilusad mereloomad! Mul tekkis selle käiguga veel suurem soov minna sukelduma! Muidugi, kõik oli mega tore ja ilus, aga minuga suutis ikka midagi peaaegu juhtuda.

Meie esimene peatus oli sellises kohas, kus olla moreene nähtud. Ma sain äkki mingi 10 minutit vees olla, kui see ikka päris massiivne tegelane otsustas, et ta näitab end. Mõtlesin algul, et oh megalahe! Mhm, läks äkki minut mööda, see tegelane ujub mulle kahtlaselt lähedal. Ikka nii lähedal, et ta saaks mind hammustada (mida ta vist plaanisiki teha). Minu ainus reaktsioon selle peale oli hüpata giidile kaela. Mark maani ja terve reis mõnitas giid mind Morenaks. Samas ikkagi elu üks ägedamaid kogemusi!

Kujutiste tulemus päringule moreen eelfish
Moreen – selline tegelane proovis siis mind hammustada.

Kui ma ütleks ühe soovituse kogu sellest reisist, siis kindlasti valige põhjalikult, millise kõrbesafari te ostate. Mina jäin sellest üsna pettunuks kui aus olla. Sõitmine quadbikedega oli mega fun, aga see safari, mis meie valisime oli ikka jama kui aus olla. Võib-olla olid mul ootused asjast teistsugused, aga beduiinide küla ja kõik muu, mis sellega kaasas käis oli rohkem turistilõks. Pealekauba suutsin ma veel kõrbes käna panna keset pärapõrgut. 😀 Õnneks samal õhtul saime teha veel kiire tiiru Hurghada Marinas, seega polnud kogu päev täiesti raisku läinud.

Kuna kahjus rikkus ilm meil mitmed tegevused ära, nagu sukeldumine ja Luxorisse minek (mida mina ei usu, et jäi ilma pärast ära), saime me siiski käia Kairos. See oli vist üks kõige pikemaid bussisõite mu elus. Pidime startima nii a la kell 2 öösel, et jõuda normiks ajaks Kairosse. Ekskursioon ise oli suht lamp, kuigi äge oli näha Kairo linnas asuvaid erinevaid kirikuid ja mošeesid, aga mind jätsid need natuke külmaks. Põhiline, mida ma sellest ekskursioonist ootasin, oli siiski PÜRAMIIDID !! Minu pettumuseks asuvad need aga täpselt Kairo linna külja all, seega kadus teatud müstilisus nende juures ära. Positiivse poole pealt, ma lõpuks nägin püramiidid ja sfinksi ära – see oli Amazing!

Reisil olles saime tähistada ka mu sünnat, wuhuu 26 sai täis! Kuigi ilm oli see päev päris kohutav, siis oli sünna isegi okei. 🙂 Parim nali oli see, et samal õhtul saime teada, et järgmiseks päevaks planeeritud sukeldumine jääb ära. Sukeldumine, mis oli see, mida ma niiiiiii väga ootasin. Järgnev päev jäeti ka Luxorisse minek halva ilma pärast ära (ei usu seda väga, aga no las olla). Tänu sellele sain ühe päeva ikkagi päevitada ka ning täielikult ära põleda. 😀

Kahjuks jäi reis minu jaoks kohati igavaks, või noh kuurort stiilis reisid pole vist siiski minu jaoks. Ma vajan ikka ringi seiklemist ja tegevust, siis on minu jaoks reis edukas. Mul on ka natuke pilte reisist, kuigi pisut vähe. Siiski midagi!

Note: Pildid on tehtud Gopro Hero 7 ja Sony Full frame kaameraga.

Long Beach Resort Hurghada
Basseiniala Long Beach resort Hurghada
Punane meri ja paadid Egiptuses
Jahiga snorgeldama Hurghadas
Snorgeldamine Hurghadas
Paadid Hurghada rannas
Korallid ja kalad Punases meres
halb pilt, kuna gopro moonutab vee all, next time ostan omale kupli ka peale
Snorgeldamis instruktor sukeldumas
Gopro veealused võtted
veealused katsed nr 2
Kõrbesafari Hurghadas
Beduiinide küla Hurghadas
Kõrbemaastik Egiptuses
Quadbike Hurghada
In before ma täiega käna panin sellega in the middle of nowhere
Hurghada marina
Basseiniala Long beach resort Hurghada
Päike ja kokteil basseini ääres Long Beach Resort Hurghada
Veriff travels Pyramids

Also et paremini infoga kursis olla millal uus postitus välja tuleb viaske follow ka instagramis või lihtsalt followge kuna mul seal praegu käimas 14 päevane pildi project https://www.instagram.com/misscarolinak/