• Fotograafia,  Reisimine

Possibly mu uus lemmik objektiiv

Hello sõbrad, ma olen tagasi Eestis ja vaikselt tagasi töölainele end suunamas, ehk mul on jube palju tööd ja siuke tunne, et päevas võiks olla 36 tundi. Selleks, et jõuaks kõike teha ja jääks aega ka magada. Igastahes actual teema juurde, ma käisin Itaalias puhkamas ja armas Photopoint andis mulle kaasa uue Tamron 28-200mm 2.8-5.6/f. Üldmulje – see on nagu parim objektiiv reisimiseks! Objektiivi võite leida siit lingist . Itaalias olles sain objektiivi ikka korralikult testida, kuna ta lihtsalt ei lahkunud mu kaamera eest. Objektiivi lai zoomi valik võimaldas asendada enda kolme fixobjektiivi mu kotis ja sellega sain lihtsalt ka reisi rohkem nautida. Ei pidanud pidevalt mõtlema, et pean siin…

Suvine loodusfotograafia

Pole viimasel ajal siia väga sattunud, seega mõtlesin, et oleks paras aeg jagada viimasel ajal tehtud loodus- ja droonifotosid. Natuke pilte Kakerdaja rabast, Suurupist ja ka üks rebane, kes nagu meelega poosetas mulle. Siin pikka juttu pole, lihtsalt suur hunnik pilte. Pildid tehtud Sony A7RIII ja Mavic mini drooniga.

• Reisimine

Reisi kodumaal ehk Eesti suve bucketlist

Okei, see on vist kõige basicum post, mis siin blogis tuleb. Elame vaid korra ja seda ka mina, idee oli peas ja no – vaja välja saada. Kui enamus bucket liste on sellised noh, pisut igavad, siis see tuleb igav postitus aktiivsetest tegevustest. List on rohkem minu suve goalid, mida ma tahan kindlasti ette võtta ja miks mitte anda ka mõni idee Teile seeläbi edasi.  Kõik pildid on tehtud DJI Mavic Mini drooniga. 1. Vaata päikesetõusu kas rabas, rannas või kus iganes tundub see õige koht olema. Kord peaks suve jooksul ärkama selle jaoks üles, et näha päikesetõusu. Meie valisime Kakerdaja raba, mis tundus enda peas selline inimtühi koht, sest…

Eesti rabad Vol 2

Tere jälle, mina siin tagasi oma Eesti rabade postitusega. Pean tunnistama, et see postitus on mega kaua istunud siin draftis, kuna kuidagi ajanappus on tekkinud. Suvehooaeg algas ja pildistamisi on kuidagi rohkem, mis ausalt on mega hea, aga ka muid projekte tuleb aina juurde ja juurde. Seega ei imesta, et see projekt nii pisut taustale jäi. Suureks murelapseks oli ka muidugi arvuti vahetus, millega tekkis täielik failide kaos ja ma siiani pole kindel, kas kõik pildid said õigesse kohta, eks näis. Tegelt ma ei tulnud siia vinguma vaid jällegi jagama põnevaid rabaradasid üle Eesti, mida külastada. Mida rohkem ma neid rabasid olen läbi käinud, seda enam saan aru kui vähe…

• Fotograafia

Esimene korralik pildistamine pärast karantiini

Seekord tuleb lihtsalt üks suur-suur pildipostitus, kuna eile käisin üle pika aja pildistamas kellegi teisega kui mina ise. Apppi, ma ei saa üle kui head pildid me saime! Lihtsalt üks selliseid shuute kus pildid tulid täpselt sellised nagu sa endale ette kujutasid. See on lihtsalt nii hea tunne! Ma olin kella kolmeni üleval, et need pildid täna valmis saaks ja saaks kohe jagada, sest ma lihtsalt ei suuda oma excitementi enam tagasi hoida!!! Olgu, lähme piltide juurde. Also, fun fact – seelik on minu enda õmmeldud ja roosidest krooni tegin valmis samal hommikul. 🙂

• Fotograafia,  Reisimine

Kuidas eriolukorra lõpp kõik inimesed loodusest koju ajas

Tegelt pole asi vist nii drastiline kui ma pealkirjas edasi annan. Mul vist lihtsalt vedas päevaga, sest Soomaa rabad olid inimtühjad. Nii hea oli lihtsalt ringi liikuda ja mitte mõelda, et 2+2 vaja hoida. Kui mu algne lootus oli sel päeval drooni lennutada, siis ilmataat vihkab mind ja iga kord on jube tuul, mis ei sobi mu pisikesele mesilasele. Vähemalt sain ma paar raba/sood oma pildikollektsiooni juurde ja saan juba järgmisel nädalal uue rabade listi välja tuua! Praegu just parim aeg minna rappa loodust nautima, kuna kõik inimesed on nagunii nüüd toas. Igastahes, käisime veel käimata Soomaa rabad ja sood läbi ja siis ühe mitte raba matkaraja. Kuigi algne plaan…

• Fotograafia

Pildid mis pole blogisse jõudnud

Ma olen viimasel ajal aru saanud, et kirjaniku blokk lihtsalt ei taha üle minna, ükskõik kui palju sa seda pushid. Ma siin viimased paar kuud proovinud ja proovinud, no ta ei taha lihtsalt ära minna. Eks tegelt see pidev proovimine ei aitagi blokil niisama üle minna, see peab juhtuma iseenesesest. Seega ma mõtlesin, et täna teen hoopis teistmoodi juttu teemal Instagram ja kuidas ma olen viimasel ajal hakanud sinna rohkem selliseid creative pilte üles laadima. Hakkasin mõtlema, et ega ma tegelt pole väga oma instale sellist promo teinud, sest seal pole ka midagi liiga erilist olnud. Viimasel ajal olen endale võtnud missiooniks teatud aja tagant midagi rohkem loovat kui lihtsalt…

Põgenedes rappa

Ma ei tea mitu nädalat juba kodus töötamist ja kodus olemist, ausalt mul on niiiiiiiiii kopp ees! Käed sügelevad, et võtta kaamera ja joosta välja pildistama, aga samas tahaks inimestest eemale hoida nii palju kui võimalik, selline keeruline kombo. Ma olen küll hakanud vaikselt katsetama kodus pildistamist ja jälle ideesid üles kirjutama, aga tegin vea ja ostsin omale Nintendo Switchi. Sinna läks ka kogu mu pildistamise mott, neetud Animal Crossing!!!! Tagasi normaalsete inimeste maale – ma olen omadega kuidagi tupikusse jõudnud, tahaks oma personal brandi edasi arendada, aga lihtsalt ei tea kuhu mida ja mis. Et natukene igapäeva rutiinist välja saada, sai ühel päeval käidud Kodru rabas. See on huvitava…

• Fotograafia,  Muu

Fotograafi koroonapäevikud

Täna sai ametlikult täis 4 nädalat kodus olemist. Aeg on üllatavalt kiiresti läinud siin koduseinte vahel, kuigi vahepeal olen siiski oma varba ka toast välja tõstnud. Kodus olles olen natuke hulluks läinud, rohkem trenni hakanud tegema ja natuke rohkem oma elu üle mõtlema. Peale selle, et olen üks õnnelik inimene, sest mul on töö, mida saan kodust teha, on just elu üle mõtlemine teine peamine asi, mis aega sisustab. Kuigi jah, see koroona pani ikka korraliku paugu mu fotograafiakarjääri unistusele, siis olen selle aja jooksul hakanud mõtlema. On hea, et see praegu tuli, mitte hiljem, kui fotograafia oleks olnud mu ainus sissetulek. Võib-olla praegu maailmas toimuv hirmutas mind ära, kuid…

Egiptuse seiklused ja värki

Kes mind instas jägivad on võib-olla kursis, et käisin nädal tagasi Egiptuses. See oli kind of viimase hetke idee, kind of natuke aega planeeritud. Reis sai ikkagi veebruaris alles broneeritud. See aeg kui ma reisi plaanisin, ei olnud see koroona hirm ja paanika Euroopas nii suur. Isegi siis kui me läksime, ei olnud mingit reisikeeldu ega mingit paanikat. Igastahes, tulin siiski oma reisimuljeid jagama. 😀 Reis algas iseenesest suht hästi – ilm oli mõnus ja soe, vähemalt esimestel päevadel. Lennujaamas saime korraliku kontrolli osaliseks, mõõdeti temperatuuri ja oli vaja täita pabereid – no arusaadav. Hotelliks oli meil Long Beach Resort Hurghada, mis oli okei hotell. Ei midagi väga fancyt, selline…